Kedves Látogató!

A Partner regisztráció és használat során gyakran felmerült kérdések és válaszok.

Regisztráltam, de mégsem tudok belépni. Miért?
  1. Jóváhagyás

A regisztrációs kérelmek jóváhagyása nem automatizált. Ezért igyekszünk a lehető leghamarabb elbírálni minden beérkező regisztrációs kérelmet. Köszönjük türelmét.

  1. Ellenőrző e-mail

A regisztráció befejeztével a rendszer automatikus küld egy érvényesítő e-mailt az Ön által megadott e-mail címre. A levél egy linket tartalmaz, amelyre kattintva kell megerősítenie e-mail címét.

Amennyiben rossz e-mail címet adott meg vagy hibásan gépelte be az ellenőrző e-mail nem fog megérkezni. Ha 1-2 óra elteltével sem érkezik meg az ellenőrző e-mail próbája meg újból vagy értesítse az adminisztrátorokat.

  1. Hiányos adatok

Minden regisztrálónak, így Önnek is valódi adatokkal kell regisztrálnia, amelyek jól láthatóan fel vannak tüntetve a regisztráció során. Ezáltal, ha Ön valótlan adatokat ad meg regisztrációja meghiúsul mert az adminisztrátorok nem hagyják jóvá a kérelmet, mivel nem tudnak kapcsolatba lépni Önnel.

Adatvédelmi szabályzatunk alapján fontos tudni, hogy személyes adatait bizalmasan kezeljük, nem adjuk át harmadik fél számára.

Milyen e-mail címet használjak?

Ön dönti el milyen e-mail címet használ regisztrációkor. Kérjük minden esetben valós e-mail címet adjon meg. Céges e-mail címet nem javaslunk: például munkahely váltásakor a korábbi munkáltató törli vagy inaktiválja e-mail címét, így fontos információkról maradhat le.

Nem tudok belépni. Mi történt?

Ha regisztrációja sikeres volt, valószínűleg rosszul írta be a felhasználó nevét vagy jelszavát. A belépési adatok érzékenyek a kis és nagy betűkre. Ilyen esetben célszerű ellenőrizni, hogy jól írta-e be belépési adatait, odafigyelt-e a kis és nagy karakterekre.

Más kérdésem van.

Amennyiben más kérdése is felmerül, amire itt nem kapott választ kérjük vegye fel a kapcsolatot adminisztrátorunkkal.

Köszönjük, hogy megtisztelt regisztrációjával.

Contact details

Company data